fredag den 24. august 2012

Hey alle sammen :)

Det her er så min lille blog om mit år "in the stats", bloggen har enlig eksisteret i rimelig lang tid, men da jeg lavede den viste jeg ikke en skid om noget som helst, så tog jeg på ferie og da jeg så kom hjem skulle jeg lige pludselig afsted inden for den næste uge. jeg kan godt lige fortælle jer at jeg fik stres. 


  I luften over DK                                                                 De sidste minutter på dansk grund

Nå men dagen kom, og det var en ret underlig dag, få det hele var så urealistisk, men skulle virkelig sige farvel til mor, far, søs og en masse dejlig venner for de næste ti måneder. turen der over gik ellers fint. det tog godt nok 2-3 timer at komme igennem pas kontrolen og alt det der men det gik. 

De dage vi havde i New York var super fed og det var nogle skønne mennesker at være sammnen med og vi havde det skide sjovt, og det var helt sørgeligt at skulle sige farvel til dem da vi skulle flyve videre.

                                          - Frihedsgudinden 

                                          - Hele camp 3 foran en statue af Alice i eventyrland

- Hele cap 3 i New York


                                                       -Nogle af de skønne Dk pigerne 


-Os live på Time Square  

Mandan den 6 august skulle vi alle sammen flyve vider og møde vores familie, det var den mest nervepigerne flyve tur jeg nogle sinde har været på :O 
Men da vi så lande stod de ude i ankomsthallen og tog skide godt i mod os :D


- To sek efter jeg mødte min skønne værtsmor (Gail) for første gang
Mig, hende og hendes barnebarn.

Så da vi kom hjem viste hun mig rundt i huset og sådan, og om aften kom det meste af familien og spiste aftensmad med os. Familien tog skide godt i mod mig og de var super søde, men efter den dag var jeg helt smadret, og kunne knap nok holde øjne åbne til sidst ;) 

Den næste den (tirsdag den 7 august) skulle vi op på skolen, så jeg kunne vælge skema og sådan. 
Det gik super fint jeg har, syndes jeg selv, nogle fine fag. 


HR (homeroom)          Homeroom                    Stark, Janson D.
P1                                Envir science                Jenkins, Tonya A.
P2                                PE (idræt)                     Taylor, Vanessa       
P3                                Fin math                       St. Romain, ciera M.
P4                                Civics (historie)            Benson, Paul Andrew.
--                                  Lunch                           -------
P5                                Publications                  Gann, Amanda C.
P6                                Spanish                         Clorio, Raymund C.
P7                                English                         Bob, Heather D.


Så det er sådan nit skema ser ud, jeg møder ind klokken 7:40 og har fri klokken 15:00
så det er en lang dag, og så skal jeg gå i uniform !!!

                                                   - min højt elskede uniform !!!!
                                                
Men det var lidt om den først tid jeg skal nok lige få opdateret for den sidst uges tid i morgen, men nu vil jeg smutte hen for at se min først football game, og jeg glæder mig helt vild :D 

Knus fra the stats - Emilie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar