torsdag den 30. august 2012

Hej alle dejlige mennersker ;)

Her er lige en hurtig orkan-opdatering.
Lige nu sider jeg hos min værts søster (hun er nogle og 30 og har tre børn), hvor vi har sovet i nat, bare for en sikkerheds skyld. Centrum af orkanen var over os en gange i nat, ca klokken 1:00. Self. har det blæst en dem og regnet, men syndes nu ikke det har været så slemt som jeg havde regnet med. Der hjemme var mor og far ved at dø af skræk, hehe (men jeg ville nok ha haft det på sammen måde). sidste nat sov vi hos min onkel og tante, og igår klokken 16:30 gik strømmen der, så vi tog hen til min søster som stadig havde strøm. strømmen gik ud nogle gange men kom altid tilbage så det var dejligt. Nu er orkanen væk, men der er tornado advarsler omkring klokken 15:00 idag, så nu må vi se om jeg også får sådan en at se.
Vi har haft orkan-fri igår og idag, jeg regner med at jeg skal i skole i morgen, men det komme hvis and på det med tornadoerne. Men klokken 17:00 i køre min, min mor, søster og hendes familie i hverfald til Florida :D
Jubiii det blive så fedt og jeg glæder mig helt vild :D

Jeg lover jeg nok skal ligge nogle billeder ind fra det solrige Florida ;*

kys fra "the stats" - Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar