lørdag den 25. august 2012

 hey :D

Lige lidt om de sidste uges tid :D

jeg startede i skole freda den 10 august. self. var jeg mega nervøs. Da jeg trådte ind på skolen blev jeg rimlig overresket over at der var så mange sorte, jeg havde fået afvide at der var mange, men jeg trode det var 50 50, men nej (ikke fordi jeg har noget i mod dem overhovdet) fx. så er vi ca 30 senior og ud af den er der 3 hvide, mig, en anden pige og en dreng.  Men de var alle sammen super søde og imødekommende, men den første dag var mega forvirende for vi skal jo skift lokale efter vær time, og så har vi ikke særlig lang tid til at skifte klasse, så det betød at jeg stod der røv forivrede og viste overhovdet ikke hvor jeg skulle hen, je må virkelig set lost ud få det følte jeg mig ;)
men i løbet af de næste par dag blev det hele meget letter at finde ud af, og nu har jeg lige afsluttet min anden hele uge, og jeg er faldet rigtig godt til :)
skolen er ikke helt vild stor, tror vi er omkring 300-400 elever fra 9 til 12 klasse.
-Mit "flotte" ID card jeg skal have på mig hele tiden i skolen 
       
- Skolen's spirit t-shirt til spirit day

Jeg er blevet en del at cheerlider holdet, og det er jeg rigtig glad for, og jeg gæder mig til at komme igang med at træne. jeg ar desværre ikke et billed af uniformen for den er på skolen, men håber jeg har et billed inde af den inden næste weekend. jeg ville også gerne have lagt nogle billeder ind men jeg må ikke have nogle former for elektronik med på skolen (håber jeg kan overtale rektor til at give mig lov en dag), det betyder også at jeg ikke må havde hverken computer eller mobil på skolen !!!! Så vi skal skrive alt ned i hånden (og det er ret så meget), så min hånd er totalt ødelagt hver dag jeg kommer hjem fra skole hver dag :i

Da jeg kom var der ikke særlig meget på mig værelse fordi min skønne værtsmor ville lade mig indrette det selv :D
Nu er vi ved at være færdig med til værelse det eneste jeg mangle er at sætte nogle billeder op så vi faktisk færdig. Her er nogle billede af hvordan det ser ud lige nu :D

 - Min dejlig seng

 -Mit skab og spejl

- Den anden side af mit skab 

Huset er ikke så stort, en der er rigtigt plads til mig og min værtsmor. Vi har også tre katte og en hund. vi havde enlig fire katte da jeg kom med den ene er blevet væk :i
Her er lige nogle billeder af hus, og dyr (der kommer nogle flere med internettet er rimlig langsom lige nu)

- Vores indensdøres udendørs køkken 
(jeg ved ikke hvorfor de kalder det for et udendørs køkken) 

- Mine tre skønne katte :D


Lige nu er det regn vejr (en af grundene til internette er så langsom) og omkring tirsdag onsdag får vi måske en orkan ind over os, de siger der hvis er en orkan 2 (men hedder Isaac), så det er jo slet ikke så slemt, jeg syndes altså det er lidt slemt,  Men nu må vi se hvor slemt det bliver, men jeg er nu lidt nervøs  få den ;) 

I morgen skal vi til infomøde med alle de andre udvekslingsstudenter der er i Louisiana. vi skal først mødes men min område repræsant (som lige har vundet en tur til Spanien fordi hun har plaseren flest),  og hendes andre elever på Mac Donalds, og så køre vi samlet til det hvor vi skal mødes med de andre. Vi skal havde en masse informationer og så har vi fået af vide at vi skal tage badetøj med få der vil være mulighed for at bad for os studenter. Så vi håber på godt vejr. 

I går skulle jeg ha været hen og så min første football game, men det stod ned i strenger så vi tog ud og spise i stedet for, det var også super hyggeligt, men det var nu lidt træls med det lorte vejr, så eg ser frem til den næste football game ;) 

Det tror jeg var alt hvad der sker her lige nu :D 

knus fra "the stats" - Emilie 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar